Veelgestelde vragen
Online vragen
-
Hoe lang is de gemiddelde levering?
Alle voorraad die online staat is op voorraad in onze winkel. Als u vóór 15:30 uur een bestelling plaatst, wordt deze waar mogelijk dezelfde dag nog verstuurd (met uitzondering van feestdagen). Waar mogelijk zullen wij uw bestelling dezelfde dag/avond langs brengen. -
Biedt PELGER meer merken/producten dan wat er online te koop is?
Wij proberen onze gehele collectie ook online aan te bieden. Helaas kan het voorkomen dat dit niet altijd haalbaar is. Interesse in de gehele collectie, dan nodigen wij u graag uit in onze winkel. -
Kan ik online een artikel bestellen en dan in de winkel afhalen?
Ja, dit is uiteraard geen probleem. Voordat u uw bestelling afrekent is er een keuze mogelijkheid om de bestelling af te halen of te laten bezorgen. -
Ik wil mijn aankoop ruilen, kan dat?
Ja, u kunt uw onlangs gekochte artikelen op vertoon van aankoop bon en in originele staat in de winkels bij ons ruilen. Wanneer u de artikelen per post wilt sturen, sturen wij direct na ontvangst de nieuwe artikelen op.PostadresPELGER
T.a.v. Webshop
Hoogstraat 16
2513 AR DEN HAAGNiet door ons vermaakte kleding wordt niet retour genomen. -
Kan ik ook retourneren per post?
Indien u uw bestelling per post wilt retourneren, willen wij u vragen een e-mail te sturen naar webshop@pelger.nl met uw gegevens en wat u precies wilt retourneren. Dit vragen wij zodat wij uw pakket in de gaten te kunnen houden. Retourkosten zijn voor eigen rekening.Postadres
PELGER
T.a.v. Webshop
Hoogstraat 16
2513 AR DEN HAAG -
Kan ik online aankopen laten vermaken?
Ja, u kunt altijd langskomen in onze winkel om kleding te laten vermaken. Voor de perfect fit is het het beste om bij ons langs te komen. -
Ik heb een vraag over mijn bestelling, hoe kan ik contact opnemen?
Stuur een mail naar webshop@pelger.nl, bel naar 070-3644908 of stuur ons een WhatsApp. -
Ik ben student of lid van een vereniging/business club/sociëteit waarmee PELGER samenwerkt, kan ik dit ook online aangeven?
Wij willen u vragen om hiervoor een email te sturen naar webshop@pelger.nl. Dan zullen wij uw persoonlijke code activeren.
-
Naar welke landen verzenden PELGER?
Wij verzenden naar diverse landen, staat uw land er niet bij? Stuur ons direct een mail naar webshop@pelger.nl. -
Het product die ik wil kopen heeft niet meer de goede maat op voorraad, wat nu?
Neem contact op met 070-3469700 en wij zullen u verder van dienst zijn. -
Waar zie ik mijn online bestelling?
Uw online bestelling kunt u gedurende het winkelen terug vinden door op het winkelmandje te klikken. Deze staat rechts boven in het beeldscherm weergegeven. Indien u een account hebt, kunt u uw bestellingen terug vinden bij ‘mijn bestellingen’. -
Hoelang blijven artikelen in mijn winkelmandje?
Wanneer u een selectie maakt en uw winkelmandje vult, wordt de inhoud na 14 dagen verwijderd. Artikelen verzamelen in uw winkelmandje en deze 'bewaren', betekent niet dat u het door u gekozen product reserveert of kunt reserveren.
Winkel vragen
-
Is het mogelijk om een andere maat broek van een pak te bestellen?
Ja, bij diverse pakken is het mogelijk om een pak aan te schaffen met afwijkende maten. Ook is het bij deze pakken mogelijk om een extra broek aan te schaffen. -
Heeft PELGER meer merken/artikelen in de winkel dan online?
Ja, wij hebben in onze winkel een ruime keuze aan kwaliteitskleding en merken. Hiervoor nodigen wij u graag uit. -
Biedt PELGER kortingen voor studenten?
Wij bieden studenten kortingen op diverse artikelen. Hiervoor hoeft u alleen maar uw studentenkaart van het huidige jaar te laten zien in de winkel. De studentenkorting loopt op tot 40%. Zonder geldig studentenkaart kan de korting helaas niet worden verleend. -
Ik ben lid van een vereniging/business club/sociëteit waarmee PELGER samenwerkt, hoe werkt dit?
Op vertoon van uw lidmaatschapspas bij de kassa, worden eventueel prijzen aangepast. -
Kan ik een maatpak of maatshirt laten maken?
Ja, wij hebben een uitgebreide maatwerk afdeling in onze winkel. -
Hoe lang duurt het voordat mijn vermaakte kleding klaar is?
Wij streven ernaar uw kleding binnen 1 tot maximaal 5 werkdagen klaar te hebben. Dit is afhankelijk van het aantal veranderingen dat door onze kleermaker verricht moet worden. Gedurende onze sale periodes zal dit langer zijn. -
Ik woon buiten de EU, kan ik mijn BTW terug vragen?
Ja, voor meer informatie, lees op de website het onderwerp betaling en BTW teruggave, neem contact op met 003170-3644908 of bezoek onze winkel.
Algemene vragen
-
Heb ik een bepaalde garantie met mijn artikelen?
Het is belangrijk om uw aankoop bon te bewaren om in aanmerking te komen voor eventuele garantie. Bijna alle artikelen die wij verkopen zijn voor gebruik, dus een ‘ongeluk’ kan zo gebeuren. Kom gerust langs in onze winkel met uw aankoop bon, dan zullen wij met een passende oplossing komen. -
Met welke vereniging/business club/sociëteit werkt PELGER samen?
De verenigingen/business club’s/sociëteiten waarmee wij samen werken wordt aangegeven in de clubbladen van de vereniging/business club/sociëteit zelf. -
Hoe kan ik adreswijziging doorgeven?
Wij willen u vragen een email te sturen naar pelger@pelger.nl met uw naam, initialen, telefoon nummer, oude woon- en/of email adres en uw nieuwe gegevens. U kunt uw wijzigingen ook doorgeven in onze winkels of via contact onderaan deze website -
Hoe kan ik mij aanmelden voor nieuwsbrieven?
Stuur al uw gegevens per e-mail naar pelger@pelger.nl of vul onderstaand de webpagina uw email adres in. -
Hoe kan ik mij afmelden voor nieuwsbrieven?
Stuur uw gegevens per email naar pelger@pelger.nl. -
Waar kan ik een klacht indienen?
Indien u niet tevreden bent over onze geleverde service, willen wij vragen een e-mail te sturen pelger@pelger.nl of te bellen met 070-3644908 -
Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
In alle gevallen storten wij via de bank uw geld terug. Geld wordt in geen enkel geval contant retour gegeven. Indien u een product hebt gekocht met korting, zetten wij de waarde van het aankoopbedrag om in een tegoedbon en zullen wij geen geld retour storten. -
Wij willen als bedrijf samenwerken met PELGER, kan dat?
Ja, dat is uiteraard mogelijk. Stuur hiervoor een email naar pelger@pelger.nl. -
Wij zijn willen gekleed worden door PELGER, kan dat?
Ja, dat is uiteraard mogelijk. Stuur hiervoor een email naar pelger@pelger.nl. -
Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?
Stuur een email naar pelger@pelger.nl met uw vraag, dan zullen wij deze zo snel en goed mogelijk beantwoorden.