Menu
0
Uw winkelmand is leeg Online winkelen

Veelgestelde vragen (FAQ)

Online vragen

Hoe lang is de gemiddelde levering?
Uw bestelling wordt direct de volgende werkdag verstuurd.
Biedt PELGER meer merken/producten dan wat er online te koop is?
Ja, wij hebben een online selectie gemaakt met artikelen die wij enkel online verkopen. Bekijk ons -lookbook- of bezoek onze winkels voor meer kleding en schoenen.
Ik wil mijn aankoop ruilen, kan dat?
Ja, u kunt uw onlangs gekochte kleding op vertoon van aankoop bon in de winkels bij ons ruilen of retour brengen. Graag willen wij u op onze huisregels wijzen die u opgestuurd heeft gekregen bij uw bestelling.
Kan ik ook retourneren per post?
Indien het onmogelijk is om ons te bezoeken en u producten per post wilt retourneren, willen wij u eerst vragen een e-mail te sturen naar [email protected] met uw gegevens en wat u precies wilt retourneren. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Kan ik online aankopen laten vermaken?
Ja, u kunt altijd langskomen in de winkels om uw kleding te laten vermaken.
Ik heb een vraag over mijn bestelling, hoe kan ik contact opnemen?
Stuur een mail naar [email protected] of bel naar 070-36.44.908.
Ik ben lid van een vereniging/business club/sociëteit waarmee PELGER samenwerkt, kan ik dit ook online aangeven?
Nee, op vertoon van uw lidmaatschapspas heeft u enkel in één van onze winkels recht op de aangepaste prijzen.

Winkel vragen

Is het mogelijk om een andere maat broek van een pak te bestellen?
Ja, bij diverse pakken is het mogelijk om een pak aan te schaffen met afwijkende maten. Ook is het bij deze pakken mogelijk om een extra broek aan te schaffen.
Heeft PELGER meer merken/producten in de winkels dan online?
Ja, wij hebben in onze winkels een ruime keuze aan kwaliteitskleding en merken. Hiervoor nodigen wij u graag uit in één van onze winkels.
Biedt PELGER kortingen voor studenten?
Wij bieden studenten kortingen op diverse artikelen. Hiervoor hoeft u alleen maar uw studentenkaart van het huidige jaar te laten zien in de winkel. De studentenkorting loopt op tot 40%.
Ik ben lid van een vereniging/business club/sociëteit waarmee PELGER samenwerkt, hoe werkt dit?
Op vertoon van uw lidmaatschapspas bij de kassa, worden de prijzen aangepast.
Kan ik een maatpak laten maken?
Ja, klik hier voor ons maatwerk programma.
Hoe lang duurt het voordat mijn vermaakte kleding klaar is?
Wij streven ernaar uw kleding binnen maximaal 5 werkdagen klaar hebben. Gedurende onze sale periodes zal dit langer zijn.
Ik woon buiten de EU, kan ik mijn BTW terug vragen?
Ja, Klik hier voor meer informatie of neem contact op met 070-36.44.908

Algemene vragen

Met welke vereniging/business club/sociëteit werkt PELGER samen?
De verenigingen/business club’s/sociëteiten waarmee wij samen werken wordt aangegeven in de clubbladen van de vereniging/business club/sociëteit zelf. 
Hoe kan ik adreswijziging doorgeven?
Wij willen u vragen een email te sturen naar [email protected] met uw naam, initialen, telefoon nummer, oude woon- en/of email adres en uw nieuwe gegevens.
Hoe kan ik mij aanmelden voor nieuwsbrieven?
Stuur al uw gegevens per e-mail naar [email protected] of vul onderstaand de webpagina uw email adres in.
Hoe kan ik mij afmelden voor nieuwsbrieven?
Stuur al uw gegevens per email naar [email protected] of neem telefonisch contact met ons op.
Waar kan ik een klacht indienen?
Indien u niet tevreden bent over onze geleverde service, willen wij u vragen een e-mail te sturen [email protected] of te bellen met 070-36.44.908
Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
In alle gevallen storten wij via de bank uw geld terug. Geld wordt in geen enkel geval contact retour gegeven. Indien u een product heeft gekocht met korting, zetten wij de waarde van het aankoopbedrag om in een tegoedbon en zullen wij geen geld retour storten.
Wij willen als bedrijf samenwerken met PELGER, kan dat?
Ja dat is uiteraard mogelijk. Stuurt u hiervoor een email naar [email protected]
Zijn er vacatures open?
Klik hier